Mzdy a učetnictví

S čím konkrétně Vám vlastně taková
šikovná účetní firma může pomoct?

ROZJÍŽDÍTE BUSINESS?

Pokud s podnikáním začínáte, rádi vám poradíme, jak vše do začátku správně a ideálně nastavit. Pomůžeme Vám vyřídit živnostenský list i zapsat živnosti do obchodního rejstříku. Probereme, ke kterým daním byste se mohli či měli zaregistrovat, a registraci za vás vyřídíme. Vhodným způsobem nastavíme a povedeme účetnictví. Poradíme, co vše musíte dělat, máte-li zaměstnance, a co jde, budeme dělat za vás. Budete se na nás moct obrátit s jakýmikoli daňovými či účetními otázkami a problémy a společně budeme makat na tom, aby nastavení všech těchto procesů bylo pro vaše podnikání a aktuální situaci ideální.

MÁTE V PAPÍRECH NEPOŘÁDEK?

Pokud nejste spokojeni se svým současným vedením účetnictví, nevěšte hlavu. Domluvíme se na setkání a pobavíme se o možnostech, jak napravit všechny vaše dosavadní problémy. Provedeme rekonstrukci účetnictví, nebo můžeme jen poradit, jak zefektivnit a optimalizovat váš aktuální systém.

POTŘEBUJETE JEN KONZULTACI?

Potřebujete jen jednorázovou radu, názor nebo máte konkrétní dotaz v oblasti podnikání, účetnictví, mezd či daní? Stavte se za námi na kávu, a vše s vámi rádi projdeme. Pokud máte méně času nebo to fakt spěchá, můžeme vše vyřídit přes telefon nebo si dát virtuální kávu přes Skype.

Máte své interní účetní oddělení, ale rádi byste jim zajistili kvalitní odbornou podporu? Vaše zaměstnance můžeme pravidelně proškolovat, seznamovat je s novinkami, které by jim ve vztahu k vašemu podnikání neměly uniknout, připomínat důležité termíny vztahující se k daním a účetnictví, kontrolovat vybrané výstupy jejich práce a samozřejmě jim (i vám) být k dispozici k odborným konzultacím.

MÁTE ZAMĚSTNANCE?

Ať už máte stávající zaměstnance nebo zvažujete nábor zaměstnanců nových, i v této oblasti jsme vám plně k dispozici. Připravíme smlouvy, přihlásíme nové zaměstnance na příslušné instituce, připravíme pravidelné přehledy pro pojišťovny a samozřejmě zpracujeme mzdy spolu s výplatní páskou. Poradíme, jak postupovat při různých nestandardních situacích, které v průběhu zaměstnání mohou vzniknout. Při ukončení pracovního poměru zajistíme také odhlášení zaměstnance na instituci OSSZ a zdravotní pojišťovně.

ZASTOUPENÍ NA ÚŘADECH A JINÝCH KONTROLÁCH?

Komunikace s úřady může být stresující. A také víme, že váš čas jde využít i lépe. Pokud bude potřeba, zastoupíme vás na jakémkoliv úřadě a vše za vás vyřešíme.

Chystá se na vás audit nebo daňová kontrola? Není třeba se bát. Společně probereme, jak to probíhá a co vše je třeba si připravit a dát do pořádku, aby i toto proběhlo bez problémů

ZŮSTAŇTE S NÁMI V KONTAKTU

Sídlo:

28. října 3388/111, 702 00 Ostrava

vv

telefon:

Daňové oddělení: +420 724 144 014

Účetní oddělení: +420 728 719 877